Stížnosti nebo nápady – postup pro klienty

Můžete podat stížnost nebo nápad – postup pro klienty

Máte právo podat stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování našich služeb.
Budeme rádi, když nám řeknete, že jste s něčím spokojeni, nebo naopak nespokojeni.

Je to pro nás důležité, abychom zlepšovali naši práci.

Stížnosti bereme vážně, za podání stížnosti Vám nehrozí snížení kvality poskytování
sociálních služeb, ani jiná újma (poškození).

Stížnost můžete podat sami za sebe nebo si můžete zvolit zástupce pro podání
a vyřizování stížnosti. Stížnost můžete podat i anonymně, tj. bez uvedení Vašeho jména.

V případě potřeby Vám zajistíme nezávislého tlumočníka mimo CNN.

Odpověď dostanete stejnou formou (video, text) a cestou (emailem, poštou...), jak jste ji
podali (tj. např. pokud jste ji poslali jako video a to přes e-mail, odpověď dostanete formou
videa a to na e-mail).
 

Jak si můžete stěžovat?
Stížnost podejte:

emailem ředitelce CNN příjmení ředitele @cnn-ops.cz

v obálce do schránky Nápady a stížnosti v 5. patře na adrese:
jméno ředitele
Karlínské nám. 12, 186 00 Praha 8.
Vybírá ji ředitelka 20. den v měsíci, na vyřízení má 30 dní od otevření.

poštou na adresu ředitelky CNN:
jméno ředitele
Karlínské náměstí 59/12, 186 00 Praha 8 - Karlín

elektronicky (text i video v ČZJ):
ředitelka CNN: email: příjmení ředitele @cnn-ops.cz
tel.: +420 773 699 261
datová schránka: 9fwcfzm
 

Co by měla stížnost obsahovat?

● jméno, pokud nechcete podat stížnost anonymně
● kontakt, pokud chcete, abychom odpověděli
● důvod - popis, koho a na co si stěžujete, co se stalo?

Pokud budete chtít, můžete využít formulář pro podání stížnosti. Najdete ho tady na webu
CNN a u schránky NÁPADY A STÍŽNOSTI / na nástěnce pobočky.

Stížnost budeme řešit co nejdříve, nejpozději však do 30 kalendářních dnů od
doručení CNN.

Když uvedete ve stížnosti svůj kontakt, pošleme Vám odpověď, jak jsme stížnost
vyhodnotili. Když své údaje neuvedete, zveřejníme odpověď (vyřešení problému) na
nástěnce příslušné pobočky. Zde bude dostupná 30 kalendářních dnů od vyřízení stížnosti.


Pokud nebudete spokojen/a s řešením, máte možnost se obrátit na:
 

Svaz neslyšících a nedoslýchavých

Karlínské náměstí 12, 186 00 Praha 8
telefon: 224 816 829,
e-mail: snncr@snncr.cz
datová schránka: n6xmuxv

Magistrát Hl. m. Prahy

vedoucí oddělení sociálních služeb
Charvátova 145/9, 110 00 Praha 1 - Nové Město
(místnost 201)
tel: 236 00 4150
e-mail: tereza.eichlerova@praha.eu

Krajský úřad Středočeského kraje

Zborovská 11, 150 21 Praha 5
Mobil: +420 257 280 111
Fax: +420 257 280 203
Email: podatelna@kr-s.cz
Datová schránka: keebyyf
https://stredoceskykraj.cz/web/urad/kontakty

Veřejný ochránce práv

Údolní 36, Brno 602 00
podatelna@ochrance.cz
tel. 542 542 888 (možno video v čzj)
Robert Jungmann
robert.jungmann@ochrance.cz
725 988 016
 

MPSV ČR, odbor inspekce sociálních služeb

ředitel/ka odboru
Na Poříčním právu 1/376 128 01, Praha 2
telefon: 221 921 111 (recepce MPSV)
datová schránka MPSV: sc9aavg
 
 
top